veellezer has written an message on
Antoine De Saint-Exupery's wall.
“Opvallend dat deze auteur zo weinig fans heeft (ik ben nog alleen). Is het feit dat hij al weer zo lang geleden (1944) overleed de reden dat de mensen hem niet ...”»25 March 2014, 18:52:07