toorntje has reviewed
De erfgename van Winterwood by
Sarah E. Ladd.
“Wat een juweeltje was dit boek,niet alleen erg romantisch maar ook nog even lekker spannend.Het boek verveeld geen moment omdat er leuke maar ook spannende stuk...” » Score :
19 May 2014, 15:54:33 Linda Hilgers has reviewed
Zwart-wit by
Gillian King.
“Het boek leest heel vlot, je kunt het echt niet wegleggen. Het bijschrift bij de titel "Verliefd worden is geen optie" geeft al een beetje prijs welke kant het ...” » Score :
19 May 2014, 13:45:33