Fauve has reviewed
De selectie by
Kiera Cass.
“Tot nu toe vond ik dit boek een van de beste boeken die ik ooit al had gelezen. Het is zeer goed opgebouwd en het blijft altijd spannend. Je hebt altijd de dran...” » Score :
22 February 2015, 16:01:45 - 1 like Benjamin De Letter has reviewed
Zijdeman by
Kathleen Vereecken.
“Ik geef het boek ‘Zijdeman’ van Kathleen Vereecken vier op vijf. Ik vond ten eerste dat het zeer vlot las en het ondermeer daardoor ontspannende lectuur was. Ik...” » Score :
22 February 2015, 15:58:09